Trung tâm Thông tin Thư viện
  • Tiếng Việt Tiếng Việt
  • English English

Search form

Danh mục
  • Giới thiệu
    • Tổng quan
    • Nội quy
    • Chính sách văn bản
  • Dịch vụ
    • Đọc tại chỗ & mượn sách
    • Hướng dẫn thông tin
    • Dịch vụ tham khảo
    • Hỗ trợ tài liệu học tập
    • Giới thiệu sách mới
    • Bổ sung tài liệu theo yêu cầu
    • Hỗ trợ phòng học nhóm
  • Tài nguyên
    • Sách in (giấy)
    • Tài liệu điện tử
    • Tài liệu nghe nhìn
    • CSDL trực tuyến
  • Hướng dẫn
    • Hướng dẫn sử dụng CSDL trực tuyến
    • Hướng dẫn sử dụng thư viện
    • Hướng dẫn Turnitin
    • Hướng dẫn các khoá học Elearning
  • Liên hệ
    • Các câu hỏi thường gặp
    • Đăng ký dịch vụ
    • Gửi yêu cầu
  • Tiếng Việt Tiếng Việt
  • English English

    Search form

Marketing Channel Strategy, An Omni-Channel Approach

You are here

Trang chủ » Dịch vụ » Giới thiệu sách mới » Marketing Channel Strategy, An Omni-Channel Approach

Marketing Channel Strategy, An Omni-Channel Approach

Sách ngoại văn

Author: Robert W. Palmatier , Eugene Sivadas, Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary 

Edition Statement: 9th Edition

Publisher:  Routledge, 2019

Description:

Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach is the first book on the market to offer a completely unique, updated approach to channel marketing. Palmatier and Sivadas have adapted this classic text for the modern marketing reality by building a model that shows students how to engage customers across multiple marketing channels simultaneously and seamlessly.

The omni-channel is different from the multi-channel. It recognizes not only that customers access goods and services in multiple ways, but also that they are likely doing this at the same time; comparing prices on multiple websites, and seamlessly switching between mobile and desktop devices. With the strong theoretical foundation that users have come to expect, the book also offers lots of practical exercises and applications to help students understand how to design and implement omni-channel strategies in reality.

Advanced undergraduate and graduate students in marketing channels, distribution channels, B2B marketing, and retailing classes will enjoy acquiring the most cutting-edge marketing skills from this book.

Source: Amazon

Dịch vụ

  • Đọc tại chỗ & mượn sách
  • Hướng dẫn thông tin
  • Dịch vụ tham khảo
  • Hỗ trợ tài liệu học tập
  • Giới thiệu sách mới
  • Bổ sung tài liệu theo yêu cầu
  • Hỗ trợ phòng học nhóm
  • Liên kết website

    Giới thiệu
    • Về Hoa Sen
    • Đào tạo
    • Hợp tác quốc tế
    • Sinh viên tương lai
    • Sinh viên Hoa Sen
    • Doanh nghiệp - Cựu sinh viên
    Khoa
    • Khoa Kinh tế và Quản trị
    • Khoa Du lịch
    • Khoa Ngoại ngữ
    • Khoa Công nghệ thông tin
    • Khoa Thiết kế và Nghệ Thuật
    • Khoa Khoa học Xã hội
    • Khoa Luật
    Trung tâm/ Phòng
    • Đảm bảo chất lượng & Khảo thí
    • Tham vấn tâm lý
    • Service Learning
    Truy cập nhanh
    Dự tuyển vào Hoa Sen
    Campus tour
    Tuyển dụng
    Thư viện
    Liên hệ
    App Hoa Sen

    Bản quyền © 2017 Trường Đại học Hoa Sen

    Trụ sở chính: 08 Nguyễn Văn Tráng, P. Bến Thành, Q.1, Tp.HCM

    Cơ sở Cao Thắng: 93 Cao Thắng, P.3, Q.3, Tp.HCM

    Cơ sở Thành Thái: 7/1 Thành Thái, P.14, Q.10, Tp.HCM

    Cơ sở Vatel: 120 Bis Sương Nguyệt Ánh, P. Bến Thành, Q.1, Tp.HCM

    Cơ sở Quang Trung 1: Đường số 5, CVPM Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Q.12, Tp.HCM

    Cơ sở Quang Trung 2: Đường số 3, CVPM Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Q.12, Tp.HCM